Значи СПОРЕД МЕН (не задължам никой да мисли като мен) минуси дизела няма, АКО е :
1.НОВ
2.Кара се извън България - Много ниското качество на горива, от което запушване на ФАП филтри (за твърди частици), трудно палене при много студено време...с две думи по-капризен си е от към качеството на горивото. На свой гръб съм го изпитал това за Фап филтъра...!
3.Купен е втора ръка от брат/сестра/баща/чичо итн. Някой на който му имаш 100% доверие и знаеш как са се грижили за автомобила преди теб...(сигурен си евентуално какво е сменено, какво има нужда да се смени)
*Ако е закупена колата втора ръка, по вероятно е да е на повече километри от подобен(същите години) бензинов екземпляр(всеки взима дизел, ако кара повечко).
Сега ще кажат някои " е да ама моя не е така" ОК, от всяко правило си има изключения...Но говоря в повечето случаи!
* Повече километри ----По голяма вероятност нещо да се счупи при сегашния собственик на колата...
*Недай си Боже да се счупи турбина и прочие, вече коментираха по-горе колегите...
Всички казвате, че турбо дизела върви повече от бензинов двигател...От атмосферен на съшите кубици...Мооооже би....Сравнете с един турбо бензинов и пак ще говорим...
И бензина си има недостатъците естествено. Сигурно твоята алфа върви повече от бензиновите и си случил на гледан екземпляр, но това не означава че всички останали дизелови алфи са така...
Ти мислиш по един начин, аз по друг, трети по негов си итн...Ако всички бяхме роботи нямаше да е интересно...
П.С. Това за дизела и Ферари и Ламбо го казах не с цел да умаловажавам дизела и комън рейл технологията...По същия начин можеше да кажа защо не слагат ГАЗОВИ ИНжекции на тези автомобили...? За това не е нужно да си развиват технологийте и да инвестират милиони...
1.НОВ
2.Кара се извън България - Много ниското качество на горива, от което запушване на ФАП филтри (за твърди частици), трудно палене при много студено време...с две думи по-капризен си е от към качеството на горивото. На свой гръб съм го изпитал това за Фап филтъра...!
3.Купен е втора ръка от брат/сестра/баща/чичо итн. Някой на който му имаш 100% доверие и знаеш как са се грижили за автомобила преди теб...(сигурен си евентуално какво е сменено, какво има нужда да се смени)
*Ако е закупена колата втора ръка, по вероятно е да е на повече километри от подобен(същите години) бензинов екземпляр(всеки взима дизел, ако кара повечко).
Сега ще кажат някои " е да ама моя не е така" ОК, от всяко правило си има изключения...Но говоря в повечето случаи!
* Повече километри ----По голяма вероятност нещо да се счупи при сегашния собственик на колата...
*Недай си Боже да се счупи турбина и прочие, вече коментираха по-горе колегите...
Всички казвате, че турбо дизела върви повече от бензинов двигател...От атмосферен на съшите кубици...Мооооже би....Сравнете с един турбо бензинов и пак ще говорим...
И бензина си има недостатъците естествено. Сигурно твоята алфа върви повече от бензиновите и си случил на гледан екземпляр, но това не означава че всички останали дизелови алфи са така...
Ти мислиш по един начин, аз по друг, трети по негов си итн...Ако всички бяхме роботи нямаше да е интересно...
П.С. Това за дизела и Ферари и Ламбо го казах не с цел да умаловажавам дизела и комън рейл технологията...По същия начин можеше да кажа защо не слагат ГАЗОВИ ИНжекции на тези автомобили...? За това не е нужно да си развиват технологийте и да инвестират милиони...
Comment